Ιαπωνία ΟΤΕ Google ταξι Φλωρεντία :Έκθεση για τα 500 χρόνια του «Ηγεμό…
페이지 정보
작성자 Dexter 작성일23-07-04 13:01 조회6회 댓글0건관련링크
본문
ταξι Η Φλωρεντία γιορτάζει τα 500 χρόνια από τη ΒΟΛΟΣ ΑΘΗΝΑ συγγραφή του ΒΟΛΟΣ ΑΘΗΝΑ «Ηγεμόνα» του Νικολό Μακιαβέλι- το ΑΘΗΝΑ ΒΟΛΟΣ έργο που θεωρείται θεμέλιο των ΑΘΗΝΑ ΒΟΛΟΣ Πολιτικών Επιστημών- με μία ΒΟΛΟΣ ΑΘΗΝΑ έκθεση που σκιαγραφεί τη γένεση του βιβλίου και την ιστορική συγκυρία της ΒΟΛΟΣ ΑΘΗΝΑ εποχής του..."
Φλωρεντία :Έκθεση για τα 500 χρόνια του «Ηγεμόνα» ταξι
Η Φλωρεντία γιορτάζει τα 500 χρόνια από τη συγγραφή του «Ηγεμόνα» του Νικολό Μακιαβέλι- το έργο που θεωρείται θεμέλιο των πολιτικών Επιστημών- με μία έκθεση που σκιαγραφεί τη γένεση του βιβλίου και την ιστορική συγκυρία της εποχής τουΣτις 10 Δεκεμβρίου 1513, ο Νικολό Μακιαβέλι (1469-1527) έβαζε την τελευταία λέξη, έπειτα από εργασία μόλις δέκα μηνών, στο βιβλίο του και ανακοίνωνε την ολοκλήρωσή του στον φίλο του Φραντσέσκο Βετόρι. Το πιο μεταφρασμένο ιταλικό βιβλίο στον κόσμο συμπλήρωσε τα 500 χρόνια από την συγγραφή του και η Φλωρεντία το γιορτάζει με μία μεγάλη έκθεση.
Ενενήντα έγγραφα με την υπογραφή του Μακιαβέλι, χειρόγραφα,
ανάμεσά τους η «Τέχνη του Πολέμου», αυτόγραφα, επιστολές γραμμένες σε
κωδική γλώσσα, αλλά και πορτρέτα, καθώς και πίνακες της εποχής του, θα παρουσιαστούν από τις 10 Δεκεμβρίου έως τις 22 Φεβρουαρίου στην Κεντρική Πινακοθήκη της Φλωρεντίας. Η έκθεση με τίτλο «Ο Δρόμος προς τον 'Ηγεμόνα του Νικολό Μακιαβέλι» τιμά τον θεμελιωτή των πολιτικών Επιστημών και ιταλό φιλόσοφο ενώ οι οργανωτές προσδοκούν να καταρρίψουν το στερεότυπου που θέλει τον «μακιαβελισμό» να ταυτίζεται με την πανουργία, τον κυνισμό και τη διπροσωπία.
Στο πλαίσιο της έκθεσης θα παρουσιαστεί το έργο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι «Η Μάχη του
Ανγκιάρι», που φιλοτεχνήθηκε ανάμεσα στο 1503 και 1504. Ο
πίνακας, αντίγραφο του κεντρικού τμήματος της νωπογραφίας του Λεονάρντο
ντα Βίντσι "Η Μάχη του Ανγκιάρι" για μία αίθουσα του Παλάτσο Βέκιο, η
οποία έμεινε ημιτελής και στη συνέχεια επικαλύφθηκε για αιώνες, είχε
κλαπεί στη Νάπολη κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Το έργο που ανακαλύφθηκε
πρόσφατα από τους καραμπινιέρους , θα εκτεθεί για πρώτη φορά στη
Φλωρεντία, πριν επιστρέψει, σύμφωνα με τους όρους διμερούς συμφωνίας
ανάμεσα στην Ιταλία και την Ιαπωνία, στο Μουσείο του Τόκιο, το οποίο
απέκτησε τον πίνακα χωρίς να γνωρίζει ότι είναι κλεμμένος.
ταξ
Φλωρεντία :Έκθεση για τα 500 χρόνια του «Ηγεμόνα» ταξι
Η Φλωρεντία γιορτάζει τα 500 χρόνια από τη συγγραφή του «Ηγεμόνα» του Νικολό Μακιαβέλι- το έργο που θεωρείται θεμέλιο των πολιτικών Επιστημών- με μία έκθεση που σκιαγραφεί τη γένεση του βιβλίου και την ιστορική συγκυρία της εποχής τουΣτις 10 Δεκεμβρίου 1513, ο Νικολό Μακιαβέλι (1469-1527) έβαζε την τελευταία λέξη, έπειτα από εργασία μόλις δέκα μηνών, στο βιβλίο του και ανακοίνωνε την ολοκλήρωσή του στον φίλο του Φραντσέσκο Βετόρι. Το πιο μεταφρασμένο ιταλικό βιβλίο στον κόσμο συμπλήρωσε τα 500 χρόνια από την συγγραφή του και η Φλωρεντία το γιορτάζει με μία μεγάλη έκθεση.
Ενενήντα έγγραφα με την υπογραφή του Μακιαβέλι, χειρόγραφα,
ανάμεσά τους η «Τέχνη του Πολέμου», αυτόγραφα, επιστολές γραμμένες σε
κωδική γλώσσα, αλλά και πορτρέτα, καθώς και πίνακες της εποχής του, θα παρουσιαστούν από τις 10 Δεκεμβρίου έως τις 22 Φεβρουαρίου στην Κεντρική Πινακοθήκη της Φλωρεντίας. Η έκθεση με τίτλο «Ο Δρόμος προς τον 'Ηγεμόνα του Νικολό Μακιαβέλι» τιμά τον θεμελιωτή των πολιτικών Επιστημών και ιταλό φιλόσοφο ενώ οι οργανωτές προσδοκούν να καταρρίψουν το στερεότυπου που θέλει τον «μακιαβελισμό» να ταυτίζεται με την πανουργία, τον κυνισμό και τη διπροσωπία.
Στο πλαίσιο της έκθεσης θα παρουσιαστεί το έργο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι «Η Μάχη του
Ανγκιάρι», που φιλοτεχνήθηκε ανάμεσα στο 1503 και 1504. Ο
πίνακας, αντίγραφο του κεντρικού τμήματος της νωπογραφίας του Λεονάρντο
ντα Βίντσι "Η Μάχη του Ανγκιάρι" για μία αίθουσα του Παλάτσο Βέκιο, η
οποία έμεινε ημιτελής και στη συνέχεια επικαλύφθηκε για αιώνες, είχε
κλαπεί στη Νάπολη κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Το έργο που ανακαλύφθηκε
πρόσφατα από τους καραμπινιέρους , θα εκτεθεί για πρώτη φορά στη
Φλωρεντία, πριν επιστρέψει, σύμφωνα με τους όρους διμερούς συμφωνίας
ανάμεσα στην Ιταλία και την Ιαπωνία, στο Μουσείο του Τόκιο, το οποίο
απέκτησε τον πίνακα χωρίς να γνωρίζει ότι είναι κλεμμένος.
ταξ
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.
